Hotel Continental położony jest w Krynicy Morskiej, 80 metrów od pięknej, piaszczystej plaży. Z Warszawy udało nam się do niego dojechać w niecałe 4 godziny. Sama Krynica Morska sprzyja spacerom, także z wózkiem. W ostatni weekend września nie było tłumów ani w mieście ani w hotelu. Dla nas to zawsze ogromny plus. Ale do rzeczy. Dlaczego warto spędzić weekend w Hotelu Continental?

Aquapark

Największym plusem hotelu jest jego aquapark, dlatego od niego zaczynam ten wpis. Może sama nazwa – aquapark – jest trochę na wyrost, ale jest to najlepszy basen dla dzieci na jakim byłam. Bije na głowę ten w hotelu Skansen w Sierpcu, Golden Tulipie w Gdyni, Zamku w Janowie Podlaskim i Hotelu Hanza Palce, które do tej pory były moimi faworytami. Wszystko za sprawą wodnego placu zabaw dla dzieci. Dwie małe zjeżdżalnie, mnóstwo fontann i natrysków, woda 34 stopnie. Plac jest stylizowany na małą, tropikalną wyspę. Ula z zachwytem przyglądała się wielkim liściom, z których leciała woda, młynowi wodnemu w kształcie kokosa oraz wielkiemu tropikalnemu ptaszysku. Przez dwa dni skorzystaliśmy z basenu 4 razy i za każdym razem Ula piszczała z radości.

Basen posiada atrakcje także dla starszych dzieci i dorosłych:

duży basen z torem do pływania, dużą platformą do hydromasażu i wodnym wulkanem;

dwie nowoczesne, spiralne zjeżdżalnie – jedna rodzinna z interaktywną multimedialną grą. Druga szybsza i dłuższa (ponad 100 m) ze specjalnymi efektami multimedialnymi. Na obu zjeżdżalniach wyświetla się czas zjazdu, więc dzieciaki były zaaferowane biciem rekordów i w ogóle nie chciały wychodzić ze strefy basenów;

wave ball – wielka czerwona kula, która poruszając się wywoływała sztuczne fale;

dwa rodzaje jacuzzi – z wodą słodką i słoną;

sauny – my akurat nie korzystaliśmy. ale są w ofercie.

Pokój zabaw

Kolejną atrakcją Hotelu Continental jest pokój zabaw, który dla mnie jest kluczowy przy wyjeździe z dzieckiem. Tutaj także się nie zawiedliśmy. Jest strefa dla starszych dzieci z grami typu: cymbergaj, symulator wyścigów samochodowych, piłkarzyki itp. Dla młodszych przygotowana jest duża przestrzeń z mnóstwem klocków, zabawek, a także nowoczesnych gier multimedialnych. Idealne miejsce na spędzenie czasu po śniadaniu lub obiedzie.

Pokoje

Martwiłam się czytając w Internecie opinie o małych pokojach, bo jechaliśmy z trójką dzieci w wieku dziesięć, siedem i półtora roku. Jak się okazało niepotrzebnie. Dostaliśmy pokój rodzinny, który składał się z dwóch pokoi. W każdym znajdowało się podwójne łóżko, a w większej sypialni dodatkowo jedno łóżko pojedyncze. Telewizor w każdym z pokoi, niestety bez kablówki, ale nam to nie przeszkadzało. Meble raczej starego typu, ale nie ma na co narzekać. W hotelu jest mnóstwo przestrzeni dla dzieci i to wynagradza małe niedogodności.

Wyżywienie

Śniadania w Hotelu Continental są w formie bufetu. Może podczas tygodniowego pobytu może być trochę monotonne, ale na weekend jest idealnie. Było w czym wybierać.

Wykupiliśmy pakiet z obiadokolacją, która serwowana była od godz. 17.00 i przy dużym obłożeniu również jest w formie bufetu. My załapaliśmy się na dania serwowane. Do wyboru były dwa rodzaje zup i dwa dania główne. Kotlety, gulasz, udka pieczone itp. Dla dzieci i osób, które lubią ten typ kuchni jest ok. Ale dla mnie to był bardziej typowy tradycyjny obiad. Więc po pierwsze, lepiej by było, gdyby ta obiadokolacja była po prostu obiadem serwowanym od godz. 14.00. A po drugie, wolałabym mieć większy wybór dań. Pobyt w hotelu rezerwowaliśmy jednak w naprawdę okazyjnej cenie na Traveliście, więc nie będę narzekać.

Podsumowanie

Jeżeli chcecie sprawić dzieciakom frajdę, a sobie zapewnić trochę spokoju, to Hotel Continental jest świetnym wyborem. Kolejny raz przekonałam się, że nie zawsze należy kierować się opiniami innych, bo może nas ominąć coś naprawdę fajnego!

Link do strony: http://www.hotel-continental.pl/

S.

Zobacz inne pomysły na wyjazdowy weekend z dzieckiem